Rozmowa z Joanną Kuboszek, prezes Akademii Technologii.
        Co firma z branży meblarskiej może zyskać na współpracy z Akademią Technologii?
J.K. Tak  konkretnie? Pieniądze! Jesteśmy firmą, która zanim powstała już  wiedziała, co chce robić. Zdarza się, że spółki najpierw powstają na  papierze a dopiero później właściciele zastanawiają się, jak zarobić  pieniądze. W naszym przypadku było inaczej. Najpierw była wiedza o  potrzebach rynku, później firma. 
        Czyli było tak, jak być powinno.
J.K. Celem  każdej spółki, również naszej, jest uzyskanie określonych korzyści,  również finansowych. Każdy chce zarobić. Po co współpracować z Akademią  Technologii? Odpowiadam wprost: jest szansa zarobienia większych  pieniędzy. Jesteśmy w stanie w tym pomóc. Oczywiście, przy spełnieniu  pewnych warunków. 
         Podoba mi się takie postawienie sprawy.
J.K. Staram  się podchodzić do życia bardzo realistycznie. Chodzi o to, żeby  korzystając z usług Akademii Technologii zarobić więcej. Proste. 
        Na tym polega biznes.
J.K. Być  może ktoś definiuje go inaczej. Może mówić, że robi coś dla idei albo  spełnia dziecięce marzenia. De facto, biznes to zarabianie pieniędzy. 
        Zastanawiam się, czego kadra średniego i wyższego szczebla będzie się mogła od Państwa nauczyć i czy będzie chciała się uczyć?
J.K. Najlepszą  rekomendacją naszej spółki są osoby ją tworzące oraz ich doświadczenie i  kompetencje. Piotr Domański, dyrektor ds. technologii, to osoba, której  w branży meblarskiej nie trzeba przedstawiać. Wiele osób miało okazję  poznać jego profesjonalizm podczas współpracy z firmą IMA Polska, w  której pełnił różne role, w tym przez wiele lat funkcję prezesa spółki. 
         Od lat z branżą meblarską związany jest również Piotr Kuboszek, prezes  zarządu spółki neronIT dostarczającej rozwiązania informatyczne. Na co  dzień tworzy internetowe systemy usprawniające pracę firm meblarskich  oraz wdraża rozwiązania poprawiające wydajność i efektywność produkcji. W  obszarze eksportu mebli do Niemiec, klientów z branży meblarskiej  pomoże wesprzeć Jakub Giza, doradca spółek i praktyk biznesowy.  Naturalnie, czy kadra średniego i wyższego szczebla zechce skorzystać  wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów, pokażą czas i rynek. Pierwsze  sygnały są bardzo optymistyczne.
Więcej w najnowszym wydaniu miesięcznika „BIZNES meble.pl”.
Zainteresowanych otrzymaniem czasopisma  w formie elektronicznej  zapraszamy do zapisania się na listę mailingową TUTAJ